tisdag 24 juni 2014

Dubbel och Bubbel

Idag var det dags för bodypump 90 igen. Idag satt den till 100%! Efter uppvärmningen frågade en av deltagarna: - Tar du bort axlar eller utfall idag? Då kom jag på att vi brukar ta bort en av de låtarna för att folk ska hinna träna på lunchen. Utfall blev mitt svar! Jag skulle aldrig ta bort axlar eftersom alla behöver träna axlarna. Så det så. Det blir att ta bort utfallslåten på alla mina lunchpass! 

Sen var det bootcamp på kvällen! Då körde vi tre rundor av detta:

400 m löpning
Axelpressar
Knäböj
Rodd

Vi var fyra i varje grupp (en på varje station) och det var löparen som avgjorde hur länge vi var på stationen. Så under tiden jag sprang körde de övriga tre i min grupp på var sin station. När jag kom tillbaka in skiftade vi stationer och nästa sprang ut. Tre varv var vad vi hann. Knäböjen kändes kan jag säga pga den härliga träningsvärken i låren... 

Vi avslutade med planka a la tabata.



Väl hemma hoppade jag in i duschen. Nöjd och glad då Holland vann sin tredje match :) Tippade dem som vinnare på jobbet... 

När jag kom ut från duschen såg jag att jag hade fått ett sms från bästa Christin. Hennes hus blev sålt!!! Efter att ha flyttat därifrån för över fem år sedan så blev det nu äntligen sålt! De har haft det uthyrt till lite olika personer under tiden, men nu, nu är det sålt! Så skönt för dem att slippa ha huset hängandes över dem! Det firade vi med prosecco och mörk choklad igår!!!! Grattis bästa Christin!!! ❤️



3 kommentarer:

  1. Tack! Det känns såååå bra!! Tack för att du kom och firade med mig, med

    SvaraRadera
  2. ...prosecco o choklad, tack för båda ❤️

    SvaraRadera