lördag 7 juni 2014

Lördag

Idag skulle jag ha åkt på kvartalsutbildning i cx och bodypump. Bestämde för ett par veckor sedan att jag står över pumpen och bara går på cx eftersom barnen var ensamma hemma. 

Men igår kväll kände jag att det var för länge att vara borta i 5 timmar. Visst, de kan vara ensamma hemma länge, men då är jag ändå i stan. Jobbet ligger 1,5 km hemifrån. Inte över 10 mil bort... 

Så jag valde att stanna hemma! Jag åkte ner och körde spartan/mixpass i morse istället. Sen tog jag och barnen cyklarna ner till stan och shoppade lite! 

Kollade precis med syrran om nya cx-passet (#15) och hon tyckte det var bättre än 14! Ska bli kul att testa. Jag har inte tittat på nya passet än. Min plan är att plugga in bodypump 90 först! I alla fall hälften av den.

På eftermiddagen kom bästa Christin på besök. En kopp kaffe och lite jordgubbar (och jag även en daim) mumsade vi på. 


Nu ska vi gå över till grannarna och käka lite grillat! Mums!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar