lördag 4 februari 2017

Vikarie och rekord

Idag hoppade jag in och körde förmiddagens Bodypumppass! Det var min första gång att release:a bodypump 100! Tre veckor senare än beräknat pga begravning och senare halsont! Men nu är det äntligen gjort och den satt som ett smäck! 

Det är ju alltid lite extra nervöst första gången med tio låtar som snurrar i huvudet, så pulsen ökar lite. Det syntes på passet idag! Över 600 kcal brände jag för första gången på ett pumppass! Det firas nu med en kopp kaffe och kladdkaka som sonen har bakat. 

Annars har jag faktiskt hållt mig borta från fika och godis till 90%! Men ibland måste man njuta lite.

Tjihooo! 

Ett dygns vila att njuta av! 

Nu ska jag passa på att rätta lite prov trots att armarna skakar från biceps och axellåten! Trevlig lördag på Er! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar