torsdag 23 februari 2017

Lunchträning

Idag körde jag bodypump som kund på lunchen. Världens bästa Christin kunde lämna jobbet en stund och var också med på passet. Instruktör var starka kollegan Lollo. Så skönt att äntligen få träna lite. Det här är faktiskt veckans första träningspass! Och det är torsdag! 

Nu är det äntligen VM i längdskidåkning på TV. Så nu håller vi tummarna för Super-Stina! Tyvärr missar jag finalerna ikväll för då instruerar jag CXworx... Jag får helt enkelt spela in finalerna... 

Bästa Christin och jag färdigpumpade! 

Vilken skillnad! Axellåten var inte med på lunchpasset, men under den bränner jag inte 200 kcal... Skillnaden att köra som kund och som instruktör... Ändå körde jag med mer vikt idag än annars. Det måste var instruerandet, pratet! Syresättningen är viktig! 


1 kommentar:

  1. Tack för lunchdate ❤
    Idag blev det samma bild på ditt och mitt inlägg 😬😉😘

    SvaraRadera