söndag 12 februari 2017

Cx, torsk och Mr Grey

Efter att ha spenderat hela dagen i soffan framför skidskytte och störtlopp så var jag såå rastlös. Vad kan man göra när man inte kan springa och helst inte gå? Jo, ingenting... Men så kom jag på! Jag kan ju faktiskt åka ner och vara kund på dagens Cx-pass! Det hann jag precis med innan det var dags att möta upp tjejerna för middag ute på restaurangen innan bion. Perfekt! 

Jag åt torskrygg och de andra filé Oskar. Ett glas vitt till det. Precis som Mr Grey och Miss Steele... ja, det var filmen 'Fifty shades darker' som vi såg. 

Del två var bra mycket bättre än del ett! Mr Grey hade vuxit till sig lite. Han såg lite manligare ut och såg därmed lite bättre ut. Nu hoppas jag bara att vi slipper ytterligare tre år på sista filmen... 

CXworx gav endorfiner

Han var till utseendet lite mörkare.... 





2 kommentarer: