måndag 27 februari 2017

Tillbaka till verkligheten

Idag är jag och barnen tillbaka i verkligheten igen med jobb och skola. Maken körde ju på som vanligt förra veckan, så för honom var det ingen större skillnad. Kanske att det är lättare att gå upp på morgonen när alla går upp och inte bara han... 

Idag tog jag en 30 minuters promenad. Jag lämnade in bilen imorse på service så jag gick till bilfirman för att hämta den efter jobbet. Det kändes bra. Lite känningar direkt efter, men inget nu. Jag hoppas inte att det blir värre imorgon...

Vad har jag gjort mer idag då? Handlat, rättat, lagat mat och lagt pussel. I den ordningen. Jag har även klickat hem 3 nya pussel a 500 bitar. Det är London, New York och Cinque Terre. Något måste jag ju pyssla med när jag inte springer...

Finfina Manarola, Chinque Terre i Italien. 

Känner ni igen stället? Manarola! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar