onsdag 23 november 2016

Massage

Idag fick jag massage. Jag brukar köra på helkroppsmassage, men idag tog jag rygg och nackmassage. Jag är så stel i nacken/axlarna. Stress, antar jag... Det var skönt och ont men välbehövligt...

Ikväll hoppade jag in och vikarierade på ett pass. Det var egentligen ett annat pass men idag ersattes det med bodypump. Förra veckan körde jag ju CXworx istället för bodybalance, och idag Bodypump. Jag känner mig lite som gubben i lådan som hoppar in och ruskar om passchemat. 

Några nya kunder som körde pump för första gången idag! 

Onsdag betyder ju bästa serien på TV! Flickorna kom hit och vi mumsade på kex, ost, choklad och suveräna kakor. Dessa kvällar går inte av för hackor! :)

Myskväll med brudarna och Grey's anatomy! 




1 kommentar:

  1. Bra att hålla igång axlar och nacke med massage, lätt att det samlas "skit" där :-/

    SvaraRadera