fredag 24 juni 2016

Stoppa tiden!

Jaha, då är första semesterveckan förbi! Det sa vara swish! Det är verkligen tur att jag har sju till att njuta av! Och från och med nu är alla i familjen lediga! Iallafall i några veckor framåt...

Idag fick jag hoppa in och instruera bodypump på lunchen då ordinarie instruktör och vikarien var krassliga. Men det gjorde inget eftersom jag ändå hade tänkt köra passet som kund. Så jag pluggade in de sista låtarna på 98:an (nya releasen) och körde. Grym stämning i salen (som nästan var full!) så energin och endorfinerna slog i taket. 

Dagens instabild på 'kickirickiblogg'

På eftermiddagen spelade maken och jag golf med grannarna. Det var mysigt trots att det duggade sista 4 hålen...

Efteråt åkte vi hem och drack bubbel och skålade in sommaren. Det var ännu mysigare. Bra start på midsommarhelgen helt enkelt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar