fredag 17 juni 2016

S E M E S T E R ☀️

Igår var sista arbetsdagen. Nu har jag åtta veckor semester! Det ska bli såå skönt! Det är efterlängtat och såå välbehövligt. Än så länge har det dock inte sjunkit in än att jag inte ska till jobbet på måndag... Men känslan lär nog komma framåt onsdag-torsdag. Idag känns det som lördag, fast det bara är fredag! 

Igår instruerade jag vårterminens sista CXworxpass. Svetten lackade och känslan var på topp! Efter det (och dusch) åkte jag till Christin för att fira in semestern för min del och fira att deklarationssäsongen för i vår var över. Bubbel och tapas och babbel och mys! 

Gårdagens instabild...

Lyxigt plock och god prosecco med bästa sällskapet.

Idag har det varit fullt upp! Åkte en snabbis till jobbet (på första semesterdagen!) och sedan vidare till Linköping med dottern och hennes kompis. Jag ville inte shoppa, men behövde en ny bikini. Gick till favvostället Stadium. Och där fyndade jag!!! Jag köpte tre delar för 10 kr/st, fyra delar för 29 kr/st och en del för ordinarie pris 98 kr. Snacka om fynd!!!! Firade genom att köpa en glass och satte mig och njöt i solen i väntan på tjejerna. 

Dagens fynd! Allt för 245 kr!!!

Chokladdoppad mjukglass ❤️

Väl hemma käkade vi snabbt lunch och sedan vinkade vi av sonen som åkte iväg på klassresa till St Anna. Han är borta två nätter och huset känns redan tomt med bara dottern hemma. Men jättekul för sonen! 

När han var avvinkad så svirade jag om och gav mig ut på en 5 km runda och hann precis hem till Sveriges match. Luften var tung. Det var riktigt varmt och kvavt ute, men det blev en runda iallafall. 

En 5 km runda innan Sveriges match.

Fotbollsmatch nr två sågs utomhus efter maten nu ikväll. Mysigt. Imorgon ska det regna så vi passade på att vara ute länge. Fast nu när sista matchen är igång så är vi dock däckade i soffan igen. Det är ju trots allt fredagkväll... 

Maxar tiden utomhus, fotboll på iPaden.







1 kommentar: