torsdag 2 juni 2016

Onsdag-torsdag

Vilket härligt väder vi har! ☀️ Älskart! 

Men nu är ju det här en typ av träningsblogg/träningsdagbok och inte en väderdyrkarsajt! 

Igår var det golf för hela gänget som fortfarande är i landet. Tre bagar, tre vagnar och tre människor i kombin var det som rullade mot golfbanan igår. Barnen hade sin sista juniorträning och jag passade på att gå på kurs i 'chip och putt'. Chip är ett lite kortare slag som du slår utanför green för att komma upp på green och gärna nära hålet. Jag vann puttävlingen, men var sämst på chip! 

Välpackad bil...

Idag var det CXworx som stod på schemat. Det var tappert krigande gäng som kom och körde passet med mig! Inte illa när det är 30 grader varmt ute! 

CXworx - två gamla och ett nytt kort! 

Idag har vi haft den årliga matematiktävlingen på skolan som jag och mina två kollegor roddat med. Vi var 8 skolor som tävlade och vår skola vann igen, vilket betyder att vi måste styra upp tävlingen även nästa år...

I tidningen.... 

Nu är det läggdags! Betygen är satta. Over and out! ÅTTA arbetsdagar kvar....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar