tisdag 14 juni 2016

Flexibel tisdag

Planen var från början att jag skulle springa intervaller med löpargänget ikväll. Sen såg jag att det troligtvis kommer att regna imorgon onsdag och tänkte att springa kan jag göra i regn, men att spela golf i regn är inte lika roligt... Så då bokade jag in mig och maken på en golfrunda istället. På lunchen idag ringde maken och sa att han glömt bort att han skulle iväg med grabbarna på jobbet och kolla speedway ikväll... Så ingen golf. Men han ville ha skjuts precis när löpargänget ses, så det fick bli en egen runda tidigare istället. Det blev 7 km längs kanalen i lagom tempo med pumpstumma ben från gårdagens pump. 

Dagens instabild 

Älskar mitt lila linne men det var inget bra att springa i! Skavsår under armarna...

Snittade på 5:28 tempo...

Illröd i ansiktet efter passet.

Ibland måste man vara flexibel... Nu har jag hamnat framför EM... Tvättar, har diskat och plockat och senare ska jag hämta hem maken igen. En lugn kväll med andra ord. 




1 kommentar:

  1. Härligt! Jag själv få en liten "kick" av att klura ut hur jag ska få till ett pass när saker kommer i vägen. Lite -Ha, där lurade jag allt och fick till ett pass ändå!

    SvaraRadera