måndag 20 juni 2016

Semester?

Andra semesterdagen idag. Den här veckan, Mån-Tors, är barnen på frisksportarnas läger mellan 9:30-15:30 och jag är ensam hemma! Det händer aldrig annars! Maken har tre arbetsdagar kvar, sen har han också semester. Men dessa tre dagar är jag ensam hemma. Och vad ägnade jag mig åt tror ni under dessa sex timmar? Slappa, tittade på film och åt godis eller storstädade, tvättade och bytte gardiner? Självklart det senaste av två förslagen! Övervåningen har fått minst 5 timmars kärlek idag. Jag har plockat, rensat, dammat, dammsugit och skurat golv. Alla sängar är nu nybäddade, all tvätt tvättad, och jag har landat i soffan framför fotbollen. 

Efter att barnen hämtades har jag handlat, lagat mat och tränat. Sjukt effektiv semesterdag! Idag körde jag bodypump 98 som kund. I lördags som instruktör brände jag över 530 kalorier och idag på samma pass bara 330! Snacka om skillnad!!! Hur är det möjligt?

Snyggve! Men jag älskar axellåten! ❤️





1 kommentar: