söndag 1 maj 2016

Triathlon?

Idag har jag nästan kört triathlon...  Typ...

Jag började dagen med en kort och skön löparrunda på 4,4 km. Sen åt jag en god frukost tillsammans med dottern. Efter lunch var det sen dags för en golfrunda igen tillsammans med maken. Idag blev det en runda i kortärmat! Golfspelet var ingen hit, men några bra slag med järn femman blev det. Drivern och jag var inte kompisar idag! Maken hade dock en kanonrunda! 

Väl hemma hann jag bara klä om och sen var det dags att åka ner till gymmet och instruera ett CXworxpass. Jag hade tänkt byta ut låtar till dagens pass, men gissa om jag blev paff när jag på fm skulle kolla igenom vilka Cx-releaser jag hade musik ifrån att välja mellan. Jag hade INGEN musik på telefonen! Ingen! Inte en låt! 

När maken kom hem efter lunch fick han hjälpa mig att hämta ner allt från iTunes igen. Det lyckades! Men då var det dags att åka till golfbanan så jag hann aldrig byta ut några låtar. Till torsdag ska det dock vara gjort! 

Nu färgar jag håret, bloggar och lyssnar på ljudbok. Vilken dag! Supereffektiv! 

Morgonens runda...

Mumsig frukost! 

Golfdate med ❤️ i sol och kortärmat.

Ett slag med järnfemman på hål 5!

Min triathlon avslutades med pizza... ☀️






1 kommentar: