söndag 29 maj 2016

CXworx och nedräkning

Idag stod CXworx på schemat kl 17:00. Det stod faktiskt på schemat på förmiddagen också, fast då som kvartalsutbildning, men tyvärr blev det inget av det idag för min del. Men nu ikväll har jag instruerat passet. Jag tjuvtestade uppvärmningslåten med kunderna, och den är bra! 

Efter en helg hos goda vänner i Västervik har vi nu landat hemma i soffan. Maten står på spisen och efter det blir det kladdkaka till efterrätt. Det är ju trots allt morsdag... 

Dagens instabild...

Snart dags för releaser igen! ❤️

Nu är det mat! 

Rester - mums! 

När vi var i Västervik i helgen så fick jag frågan om hur många arbetsdagar jag har kvar innan semestern. Så jag började räkna efter.... TOLV arbetsdagar kvar! Bara tolv! Var tog april och maj vägen? På onsdag är det juni! Det här är sista veckan med vanliga lektioner... På fredag sätts betygen. Om 17 dagar går jag på semester! S E M E S T E R ☀️ Det ordet sitter riktigt fint i munnen, tycker jag. Det ska bli såååå skönt! Men innan dess är det jobb så in i vassen! Prov ska rättas, betyg ska sättas, och sen det vanliga (som att planera lektioner och undervisa) utöver det. Men nu kan jag ju börja räkna ner... Snart semester! ❤️





1 kommentar:

  1. Vad kul med lite nytt! Det blir något att se fram mot 😊😊

    SvaraRadera