måndag 9 maj 2016

Jag har INTE ont i halsen!

Punkt slut! Eller?

Vaknade och hade lite ont i halsen och tänkte att det går nog över... Men det gjorde det inte. Det gjorde snarare ondare och ondare ju längre dagen gick. Nu ikväll är det varken bättre eller sämre, men jag pratar (och sväljer) gärna inte...

Jag måste vara frisk nu! Göteborgsvarvet är bara 12 dagar bort och det vill jag ju springa! Det kändes så bra i fredags när jag sprang mina 15 km. Det ingav hopp om att klara av varvet ytterligare en gång under 2 h. Igår morse när jag sprang min 5 km runda gick det också bra. Snälla onda som spökar i halsen, kan vi inte ta en rain check? Ses om två veckor istället? Please!?!

 ☀️ och 27 grader! Vilken underbar kväll... Och dag förstås! Men då satt jag inlåst på jobbet... 

Jag är frisk! Jag är frisk! Jag är frisk! Capish? 

1 kommentar: