måndag 2 maj 2016

Bucket list

Bucket List - Häng på. Det är intressant och jag tror att svaren kommer överraska dig. Sätt en ✔ bakom varje sak du gjort, kopiera och klistra in på din tidslinje (eller blogg).


Avlossat en pistol ✔️(luftpistol) 
Gått på en blind date 
Skolkat från skolan✔️
Sett någon föda 
Sett någon dö
Besökt Kanada 
Besökt Hawaii
Besökt Las Vegas
Besökt Asien 
Besökt Afrika
Besökt Florida ✔️
Varit i Mexiko
Besökt Australien
Sett Grand Canyon i verkligheten
Åkt helikopter 
Varit i L.A.
Besökt New York City ✔️
Gråtit dig till sömns ✔️
Nyligen målat med färgpennor
Sjungit karaoke ✔️
Betalat en måltid med enbart mynt
Busringt ✔️
Skrattat så du gråtit ✔️
Fångat en snöflinga på tungan ✔️
Har barn ✔️
Haft djur ✔️
Badat näck✔️
Åkt slalom ✔️
Åkt vattenskidor 
Campat i tält ✔️
Åkt motorcykel ✔️
Hoppat ut ur ett flygplan✔️
Gjort något som skulle kunnat döda dig ✔️
Gjort något du kommer ångra resten av livet✔️
Ridit på en elefant
Ridit på en kamel 
Ätit kakor, tårta eller glass till middag✔️
Varit med på TV 
Varit med i tidningen ✔️
Stulit en trafikskylt
Varit med i en bilolycka
Legat på sjukhus ✔️
Donerat blod 
Betalat böter under senaste 12 mån 
Blivit rånad
Spenderat en natt i häktet
Har/haft en piercing ✔️
Tatuerat mig ✔️
Kört bil ✔️
Ägt/äger min drömbil 
Varit i en polisbil
Gift dig✔️
Skilt dig 
Blivit kär ✔️
Betalat en främlings mat 
Kört över 100 km/h ✔️
Djuphavsdykt
Hittat en död kropp
Bott själv ✔️

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
Det finns lite kvar att göra enligt listan... Hahaha... 

Idag körde jag bodypump som kund för kollegan Christine. Hon hade bytt ut nästan alla låtar! De muskelgrupper  som var kvar från 97:an var uppvärmning, axlar och stretch. Allt annat var utbytt! Så jag misstänker att det blir härlig träningsvärk imorgon! 

Dagens instabild...

Mellis innan gymmet, i solen! 


1 kommentar:

  1. Kul lista. Vi får inte riktigt bocka av samma rader du och jag ser jag :)

    SvaraRadera