söndag 21 december 2014

Vilken underbar födelsedag!

Det var verkligen MIN dag! Väcktes av ett sms från Mamma 💞. Sen skönsång av min familj! Och vad många paket jag fick!!! Jag gick byxorna, linnte, halsbandet och kavajen jag har på mig här:

Sen fick jag en silverklänning! En bodysplash! En nyckelring! Och massage! Och en resa till Teneriffa! 🌴

Kände mig fett bortskämd igår! Hela dagen lång! Av grannarna fick jag pedikyr! Så efter frukosten fick jag gå på massage och pedikyr! Och bara njuta!

Sol och bad hela dagen lång! Sen ett glas på terassen innan vi i familjen gav oss iväg till grannbyn för att gå på restaurang! 


Vi åt paella! Drack vitt vin, Chardonnay, och efterrätt! Lyxigt och mysigt! Det var 25 grader varmt tillochmed igår kväll! 

Idag är poolen asvarm! Igår var det 26 grader, idag är det säkert 28-30 grader! 
Till och med jag badar!!! Och inte bara doppar mig... 


Om jag kan göra detta igen? Charter på vintern? Hell yes!!!! 👍


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar