onsdag 10 december 2014

Idag.... Anna!

Idag är det Anna-dagen vilket bara pappa kom ihåg.... Snacka om att han har koll! Fast han skickade grattis sms:et till hemtelefonen... Men jag fick det uppläst! 😊

Idag körde jag mitt sista tisdagsbodypumppass för i år! Jag bytte ut 6 låtar till nya releasen. Dat var låt 1-5 samt låt 7... På torsdag har jag pass igen och satsar på att plugga in minst en låt till! Sen har jag inte pass förrän efter jul! På annandagen för att vara mer exakt. 

På torsdag har jag både cx och pump! Första passet kl 17.00 och det andra kl 18.30. Där i mellan har jag date med bästa Christin som ska vara med på bägge passen! Mysigt. Det cx-passet blir inte bara sista passet för i år utan även sista passet för alltid......... 😞

Idag har jag klämt mina bröst på mammografi. Första gången! Nu håller jag tummarna för att mina gener inte brås på min farmor eller min moster! De sa dock att det är ganska vanligt att man får åka på ytterligare en kontroll i Lkpg efter första gången eftersom man inte har några gamla bilder att jämföra med... 

Idag var min pappa Tommy här en snabbis och gav mig min första fyrtioårspresent! Och dottern fick din tioårspresent. Han är nämligen iväg i Sthlm på lördag då vi två firar oss i en gemensam 50-årsfest (40+10)! Shit vad åren går... 

Fyra arbetsdagar kvar! Enbart fyra dagar kvar i år att arbeta! MEN det är mycket som ska göras på dessa dagar. Alla betyg ska sättas! Jag ska skriva ut alla betyg och skicka in dem till olika antagningsställen... Det är mycket att rätta och mycket att planera... Jag måste ju även planera för de sista 2-3 dagarna som jag har vikarie...

Japp! Om en vecka sitter jag nu på varmare breddgrader med en drink i handen... 😍 Längtar galet! 

Men först, party på lördag!!!! Ska bli såå kul! Shit, det är mycket på G just nu....

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙


1 kommentar: