söndag 14 december 2014

T - 6 dagar

Vilken helg!!!

Helgen började med att jag överraskade maken med fyra stora canvastavlor över 'vårt' Italien precis innan jag åkte iväg på julbord med jobbet. När jag kom igen så satte vi upp tavlorna, vilket blev kanonfint enligt mig...

Lördagen ägnades åt fix, och städ innan vi hade vår 50-årsfest dottern och jag. (40 + 10 = 50) väldigt lyckad och trevlig fest där alla pratade med alla huller om buller. Mira, vår nyblivna ettåring satt och höll för öronen ett tag.. 😂😂😂

Fina presenter fick vi också! Både dottern och jag var grymt nöjda med allt vi fick och med vår lyckade fest!


Idag har inte tempot varit riktigt så högt. Men bandymatch, shopping och klä julgranen har vi hunnit med iallafall. Och börjat packa lite... EN arbetsdag kvar i år! Känns underbart! Nästa söndag fryser vi inte i mössa, jacka och termobyxor direkt... 😜


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar