måndag 29 december 2014

Busy day!

Vi började med att åka till Maxi och Systembolaget för att inhandla allt till nyårsafton! När vi kom till Maxi så fick jag ett sms från just Maxi om att min klocka hade kommit. Eller rättare sagt mitt aktivitetsarmband - polar loop!


När jag skulle klippa av bandet började jag lugnt.. Blev alldeles för stort.. När jag sedan skulle klippa av lite till blev det snett och VIPS så blev det väldigt tight!
Bra jobbat Kicki.....

Sen hem och fixa mat och ringa vårdcentralen... Barnens kusin Julia har fått kikhosta som är väldigt smittsamt! MEN de har ju blivit vaccinerade! Men under en period fick visst barnen för lite vaccin... Så nu har de varit och testat sig så nu får vi bara invänta svar...

Direkt iväg sen för att tanka bilen innan vi gick på bio. Jag och barnen såg 'Sune i fjällen'. Den var rolig! Filmen skulle vara 1 h 32 minuter lång och skulle sluta kl 16:47, men det gjorde den inte.... Kl 17:03 var vi först ut ur bion. Då hade vi bråttom!! Varför? Jo, kl 17.30 började mitt pass som jag skulle instruera! Så snabbt hem och lämna barnen, klä om och iväg till gymmet... Klev in på gymmet tio minuter innan passet började! Puh... 

Bodypumppasset gick bra. Axeln höll! Det var kul och kändes bra. Det var näst intill fullt på passet vilket är extra roligt. 

Sen blev det hämtmat från subway till barnen och från chill out till oss vuxna! Nu, nu blir det soffan resten av kvällen...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar