torsdag 8 augusti 2013

Stressigt?

Stressigt var bara förnamnet!!! Var och lunchade hos syrran och sedan bio 'monsters university' med henne, hennes treåring och mina troll. Filmen var bra och  handlade om när Mike och Sully växte upp. Filmen slutade strax innan kl 16.30. Kl 17.30 började mitt pass 4,5 mil därifrån! Det åker man på 35 min normalt så det borde vara lugnt... OM det inte vore för regnet!!!! Och pensionärerna som blir livrädda och ligger i 60 km/h på 90 vägen........... 

7 min innan passet börjar kör jag in på parkeringen! Stoppar i pengar i automaten, in med lappen i bilen och in på gymet med andan i halsen... In på närmsta toalett och klä om likt superman... Eller är det spriderman? 😳 

Vattenflaska hanns inte med! Med headset och telefon i högsta hugg kliver jag in i salen två minuter innan passet börjar. Tar fram matta, gummiband, två viktplattor, sätter igång stereon, kopplar i telefonen och presentetar mig samt hälsar i andra andetaget alla välkomna till CXworx! Vilken stress! Passet går riktigt bra och svetten sprutar!!! 😅💦

Men dagen började lugnt och en PW hanns med i ett rasande tempo! 😍 Efter det blev det frukost och lite röj här hemma... Min sista semesterdag... 😢







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar