måndag 12 augusti 2013

Bodypump!

Ikväll var det dags igen för mitt Bodypumppass på gymet. Bästa C var som vanligt med och körde hårt! Det var ca tjugo personer där idag varav en ny! 

V 36 börjar höstschemat på riktigt och då är det slut på mina helgpass! Det ska bli sååå skönt att få helt lediga helger! Eller ledig och ledig, bägge barnen har fotbollsmatcher på helgerna och senare bandymatcher... Men då kan jag vara med och slippa stressa ifrån för att hinna hem till mitt pass! Såhär ser det ut i höst:

Tis bodypump kl 19.30
Tors CXworx kl 17.00

Eftersom hösten drar igång igen med arbete så är det nog dags att börja veckoplanera träningen igen:

Mån PW
Tis PW 
Ons PW 
Tors CX
Fre löpning
Lör PW 
Sön bodypump 

Måste ju börja springa lite eftersom jag precis anmält mig till årets enda lopp! Broloppet 5 km!!! Första 5 km-loppet för mig! Lagom långt just nu känner jag...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar