fredag 23 augusti 2013

Modig!

Känner mig modig och stolt att jag idag äntligen vågade mig in i vår dunge! Jag sprang inte bara ett utan tre varv (och dit och hem) vilket blev exakt 5 km! Inte mycket kanske men för mig, just nu, toppen! 

Jag har inte vågat sätta min fot i dungen själv på fem år!!! I somras drog jag med syrran och två av våra ungar och knallade runt ett varv bara för att se terrängen! Jag har varit där en gång innan, för fem år sedan, när vi flyttade hit... Men jag är sååå feg! Livrädd att någon ska slå mig, kidnappa mig, våldta mig eller mörda mig! Visst är det fånigt!!! Jag är ju varken känd, snygg eller rik! Vem fan bryr sig om mig lixom... Men ändå!!! Har kanske sett för mycket på CSI och läst för mycket kriminalromaner i mitt liv... 

Och inte bara det! På andra varvet FLÖG jag över en orm, eller snok, skit samma, jag sprang vidare och ett varv till! 
Modig x 2! 

Har nu avnjutit 500g räkor och ett glas vitt och lägger mig nu i soffan för att smälta alla dagens intryck 😉


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar