söndag 2 april 2017

Underbara sol

Vilket väder! Idag satt jag ute i linne och njöt i solen innan lunch! Love it! 

Innan det så städade jag hela huset. Dammsög, dammade och torkade golv. Tjoho! Eller inte... Sen njöt jag i solen en stund. Underbart! Tills det började blåsa.

Vid halv fem åkte jag ner till gymmet för att instruera dagens CXworxpass. I dörren möter jag kollegan som har pass efter mig som säger:
- Kommer det några kunder idag tror du eller är alla ute i solen?
Det visade sig vara 25-30 pers på passet vilket är toppen! Härlig energi och svetten sprutade! Underbart extrajobb! 

Nu ska jag rätta lite innan jag sätter ner baken i soffan. Har precis käkat tacos med barnen som sonen fixat. Runt kl 23 ikväll kommer maken hem igen från sin jobbresa. Han åkte i onsdags och kommer äntligen hem ikväll igen. För att åker igen åka på onsdag. Men då är han bara borta två nätter, och är i Sverige! 

En veckas arbete innan det vankas lov. Jag ska arbeta in två dagar på lovet, på lovskola, men sen vara ledig. Underbart! Önskar mig sol, vara frisk och ha en tyst och nöjd häl, ha möjlighet att spela mycket golf och kunna träna, springa och gå. Inget annat. Pleeeasee...

Svettigt värre! 

Tacos! 

Ny golfbag inköpt till dottern! (Och ny vagn) Nu är vi redo för golfsäsongen! 




1 kommentar:

  1. Önskar dig verkligen en nöjd och fin häl till din ledighet, eller innan :)

    SvaraRadera