fredag 14 april 2017

Glad påsk

Makens klocka ringde kl 4:00 imorse. Han skulle hämta upp sin ena syster och hans föräldrar och åka och lämna dem på Arlanda. Föräldrarna alltså! Syrran var med mer som sällskap och vinka av sina föräldrar. Döm om hans förvåning när han vaknade till ett VITT landskap. Och sommardäck på bilen... Men det gick bra! Som tur var ❤️

Jag hade dock svårt att somna om efter att han åkt. Sommardäck på vintervägar... Men framåt sextiden somnade jag till sist om.

Idag har jag vilat från träning. Jag har dock städat hela huset och tvättat. Ensam hemma till efter lunch. Så Katarina Ewerlöf har hållt mig sällskap då han läst början av Camilla Läckbergs Häxan för mig. 5,5 av 23,5 timme avklarade och bara 18 h kvar av boken. 

Ikväll har vi varit hos mamma och Christer på påskmat. Mycket gott och ännu bättre sällskap! Våra barn var väldigt mysiga mot varandra. Jag tror att de har saknar varandra då de båda har sovit borta två nätter i rad! Såå skönt att de nu är hemma igen och familjen är hel.

Gott och blandat från idag! 

Mammas tulpanbukett från oss barn! 

Skillnad på igår och idag? 

Spänning på hög nivå! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar