lördag 8 april 2017

Premiär!

Idag var det då äntligen dags för årets golfpremiär! Faktiskt i dubbel bemärkelse. Idag först gången jag testade mina nyköpta klubbor och första gången för i år vi både övade på ranchen och gick en runda. Det blev en 9-hålsrunda som vi bokade på oss på. Vi såg att det var två damer med hcp i min klass. Det visade sig vara en 'kollega', fast på en annan skola. Hon undervisar precis som jag i matte och NO på högstadiet! Hon gick med sin syster, som jag ev tog grönt kort ihop med... De kallade sig för systrarna "skrik och panik". :)  Hur som helst, det var sååå kul och sååå skönt! Men så bra gick det inte. Men det är klart, första svingarna sedan i höstas... Med nya klubbor dessutom. Och med en kropp som instruerade bodypump på förmiddagen. 

Pumpen kändes bra! Härlig stämning, bra tryck och härligt trött i kroppen efteråt! Nu blir det inte många knop resten av kvällen.. Men vad gör väl det? 

Let's golf!!

Solig runda! 

I like it! 

Välbehövligt....

Nya, blanka, fina...

De bländar mig nästan...


Förmiddagens Bodypumppass! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar