fredag 18 juli 2014

Upprymd

Var ska jag börja? 

Jag började ju min Lchf-resa förra måndagen. Dagen efter åt jag en smarrig kaka och två bitar tårta (Sissi och Joels födelsedagar). Sen har chips mumsats på både nu och då.... 😁 MEN idag när jag ställde mig på vågen har jag gått ner 2,6 kg!!!! Jag vet att det är mkt vätska, men känslan 😊 känslan är oslagbar! Mått tar jag på måndag! 

Dessvärre åker vi utomlands nästa fredag till landet med världens bästa pasta!!! Och god pizza... Och mumsiga pannkakor.... 😁😁😁 För att inte prata om tårtor med lager av choklad.... Och iskall god öl för 7 kr överallt...

Jaja, får släppa på tyglarna på semestern och njuta och ta tag i livet igen när jag kommer hem. Nu vet jag ju att det fungerar även för mig! 👍 

Fick tips om en tjej i Mjölby som kanske kan hjälpa mig med min acne som stört mig sedan första graviditeten. Jag har fått tid på måndag trots att hon har semester! 

Nu håller jag tummarna att hennes ansiktsbehandling och produkter kan hjälpa även mig, så som syrran blivit hjälpt! 

Nu har frukosten intagits efter morgonens promenad. Dags att göra sig redo för stranden. Älskar Semester! 💗



Gick rundan åt motsatt håll idag! Variation minsann 😂




2 kommentarer:

  1. Grattis till kilona! Spännande med behandlingen du nämner, hoppas det funkar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det hoppas jag med!
      Just nu känns det som att kilona är tillbaka igen efter dagens frossande 😐

      Radera