torsdag 31 juli 2014

Nöjd

Nöjd sitter jag nu här efter en joggingrunda på 5.18 km på 27.29. Både distansen och medeltakten var 5.18! 😂


Efteråt körde jag lite styrka. Armhävningar (breda och smala) samt dips. 


Härlig start på en dag som denna. Jag gav mig iväg kl 7.50 och var klar precis en timme senare. Nu har jag även hunnit duscha och njuter nu av en kopp kaffe. Resten av huset sover än trots att klockan är halv tio. Det är bara jag och svärfar som är vakna! 

Undra vad vi ska hitta på idag... 

Bilder från igårkväll:


Igår blev det shopping eftersom det var mulet, men 30 grader varmt... Idag är det lite svalare efter gårdagens regn som kom på sena eftermiddagen. Så om solen tittar fram lite mer blir det bad, annars troligtvis shopping 😜

Ikväll blir det iallafall mexikanska restaurangen och biopremiär av Guardians of the Galaxy! 



1 kommentar: