lördag 12 juli 2014

Löp blev PW

Ja det blev en PW i morse istället för en joggingrunda vilket kändes toppen! 


Bästa Christin och jag gav oss iväg före klockan nio och gick en timmes promenad i ett rasande tempo! Bästa tempot var 6:06 min/km! Det måste varit nedför...

Nu åker bästa Christin på semester och lämnar mig själv hemma... Ingen bootcamp och bara ett pumppass (nästa söndag) är vad som står på schemat. Maken börjar även jobba på måndag så det blir minst sagt en annorlunda vecka. 

Dock hoppas jag (och barnen) att vi ska träffa mina systrar (och barnens kusiner) i gamla Linköping en dag i veckan. Förhoppningsvis redan på måndag! Hoppas självklart träffa den ytterligare en gång till under kommande vecka.

Träningsmässigt då?
Jo, jag har ju pump imorgon och nästa söndag, så ev ett pumppass till på onsdag kväll. Två löppass, två PW och två pass på spartan. Hinns det med tro? Den som lever får se...

1 kommentar:

  1. Härlig PW! Och jäklar vad gott det smakar med frukost nr två efter en sån runda :) tack för idag :)

    SvaraRadera