söndag 26 januari 2014

Våfflor!

Igår lördag. Dagen började med bandyträning för dottern. Under tiden for jag och maken runt till olika affärer och tittade och köpte nya slalomskidor till dottern och nya slalomstavar till bägge barnen. Sååå nu är vi redo för att dra iväg spontant till någon backe häromkring. Kanske redan nästa helg... ❤


Vi tog bara en korv med bröd till lunch när vi hämtade dottern på isstadion. Efter det tog jag en PW med 'änglamakerskan' i lurarna. När jag kom hem körde jag tabataintervaller. Då körde jag igenom bröst, rygg, triceps, biceps, axlar och mage. Gött! 







Igår köpte jag en ny kettlebell, 8 kg. Jag har en 12 kg innan men den är för tung för mig i vissa enhandsövningar... Men nu så! Efter det fixade maken mellis!



Idag ska jag och bästa Christin på hälsa och träningsmässa i Linköping. Vi ska även lyssna på vår namne Kristin Kaspersen! Mer om mässan senare! Nu frukost... 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar