torsdag 30 januari 2014

Dubbelt upp!

Idag blev det två pass! Två pass med en timmes vila mellan passen. Eller vila och vila... Jag fick slänga mig i bilen för att åka hem och hämta sonen och skjutsa honom till bandyträningen. Och tillbaka till gymet igen. 

Först blev det CXworx med full sal. Och en timme senare bodypump med näst intill full sal! Två bra pass med tryck i musiken. Borde varit endorfinhög som bara den nu. Men icke sa Nicke! Känner hela tiden under passen att jag inte riktigt är där. Leendet når inte ögonen, talet/peppet går på autopilot och allt känns b... 😒

Var är gnistan? Var är glädjen? Var är suget? Varför är det roligare att träna hemma än på gymmet? 

Jag har visserligen instruerat sedan 1998. Började år 2000 på gymmet jag är på idag. Det hette Fysica när jag började. Sen Feelgood och nu Actic... 

Funderar på att ta ett break under sommaren och under hösten. Se om gnistan kommer tillbaka. Eller om jag helt enkelt har gjort mitt på gymmets scen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar