måndag 13 januari 2014

Måndag!

Idag är det måndag och en ny vecka är här. En kort vecka. En kort arbetsvecka alltså! På onsdag em styr vi bilen mot Sälen för att susa ner för backarna! Längtar galet! Älskar snö och skidåkning! 

Kom precis hem efter en bitande PW på 4,4 km och har nu rosenröda kinder! Igår tog jag samma PW men då körde jag tabata när jag kom hem. Började med utfallssteg framåt och bakåt i tabatastyle! Sen benböj, bröst, triceps, biceps, axlar och mage. Redan igår kände jag av träningen i rumpan och idag har jag träningsvärk Allan i rumpan! Som två stora blåmärken på skinkorna! ;-)

Imorgon är det bodypump igen! Eller igen och igen, det var faktiskt två veckor sedan sist... 

Nu ska jag testa ett absprogram som är en utmaning på en blogg - rutakuten! 

Let's try it NOW!




1 kommentar:

  1. Vad härligt med skidåkning :) lycka till med rutorna! Go Kicki!!

    SvaraRadera