måndag 29 maj 2017

Kvartal och kiropraktor

Igår var det Kvartalsutbildning i bodypump och CXworx i Jönköping. Det var jag och Camilla från vårt gym som var på plats. Det var Michael Steenhouwer som var vår instruktör/inspiratör! Bägge klasserna var bra och jag ser fram emot releaserna. De kommer dock inte ske den här veckan pga rättning och betygsättning.

Idag har jag varit hos kiropraktorn! Nu håller jag tummar och tår för att det ska hjälpa min fot/hålfot/sena. Han knäckte både nacke, rygg, höft och fötter samt lite muskulärt. Vaden misshandlade han! Och det ska jag också göra nu varannan, var tredje dag... 

Munksjön i bakgrunden! 


Ca 60 instruktörer på plats! 

Och här ca 40

Dagens hopp! 



1 kommentar:

  1. Håller tummarna!!

    Vad roligt med lite nya pass, hoppas på att komma ner till gymmet snart :)

    SvaraRadera