lördag 20 maj 2017

284%

Idag har det gått i ett, men ändå inte. Vaknade redan vid sjutiden. Låg och drog mig och pusslade lite innan frukost. Efter det var det dags att instruera bodypump. 

Frukost utomhus 

Försökte ta med mig sommarkänslan in!

Väl hemma igen efter passet så klippte jag gräset, fixade lunch och handlade paket till kvällens kalas. 

Pestopasta med kyckling igen...

Sen låg jag faktiskt en timme på studsmattan och bara njöt av solen och lyssnade klart på min ljudbok. Underbart!

Sen var det dags att slå in paketet och göra sig iordning för 7-årskalas. 

Blå, blå himlar och (inget) vatten

Mumsig mat och fika bjöds vi på. Väl hemma igen så lade jag färdigt pusslet. 

1000 bitar på fyra dagar... 

Dagens aktiviteter nådde 284 %. Då är det ok att sova nu va? God natt... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar