fredag 8 februari 2013

Intervaller med broddarna på!

Fjärde intervallpasset ever för mig! :) undra varför jag aldrig blir snabbare? Min löpning sker alltid (90% av falken) på samma runda och alltid (99% av fallen) i samma takt! Men nu vill jag få till ett PB på milen och halvmaran i år! Visserligen fick jag det förra året oxå men nu vill jag ha större marginal! Så då måååste det bli intervaller på schemat!

Idag blev det lyktstolpsintervaller! Lätt och kan göras utan att tänka särskilt mycket. Springa fort mellan ett par och lugnare mellan nästa osv. Även i uppförsbackarna var det 'fullt ös' - för mig iaf.. Några gåvila blev det allt oxå efter uppförsbackarna!

Väl hemma så var det tabata som gällde! Utfall framåt och bakåt, biceps med stång och fria vikter och till sist axlar med samma hjälpmedel!

Nöjd med passet hoppar jag nu in i duschen och välkomnar fredagsmyset!

1 kommentar: