fredag 4 januari 2013

Bra dag!

Dagen började som jag skrev tidigare med en timmes PW och nu har jag även hunnit med en kilometer simning och ett CXworx-pass! Barnen är så stora nu och kan simma bra så det far runt överallt i simhallen och maken sitter i bubbelpoolen... Helt plötsligt finns då tid, egentid, och då hoppar jag gärna i och simmar ett par längder. Fyrtio längder! Känns lite i nacken pga ovana..

Hann hem, byta om och bege mig till gymmet. Håret var fortfarande blött när jag klev upp på instruktörspodiet...

Idag kom paketet från Les Mills! Fyndat på deras supersale!!! Ett par svarta vida överdragsbyxor i modell prasselbyxor, en sport BH i rött och ett par svarta 3/4 byxor. Allt är Nike och kostade 50 kr plagget!!! Tyvärr hann bodypumpshortsen ta slut, så de pengarna får jag tillbaka...

Bra dag! :) Nu blir det mat och sedan Gladiatorerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar