torsdag 3 januari 2013

Årets träning!

Fokuset på bloggen kommer vara min träning under 2013 och det kan vi tacka min utmaning för!

Idag är det den 3 januari och den enda träningen den här veckan hittills är ett CX worx pass hemma den 1 januari. Jag ska ha mitt pass idag och vicka imorgon och jag har bara instruerat den nya releasen två gånger innan jul. Jag instruerar även BodyPump en gång i veckan.

Mitt mål under 2013 är att bli starkare och snabbare! En spännande kombination som jag ska uppnå genom att vinna en crossfit PT! :)

Jag har sedan november månad 2012 för första gången på 20 år börjat styrketräna!!! För mig har gymmet annars bara varit en korridor fram till gruppträningssalen där jag har hållt till sedan 1992! 20 år av allt från aerobic och step up till Bodypump och CX worx.

Min nyvunna kärlek till gymmet och hatkärlek till repen - som på biggest loser - är sprudlande! Men det är inte lätt att få ihop all träning alla gånger när man har familj med två barn, heltidsjobb som högstadielärare och två fasta pass på gymmet.

Göteborgsvarvet är bokat 18 maj, Sthlm halvmara, Hässelbyloppet och Super Saturday ska också bokas!

Följ mig gärna!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar