onsdag 29 mars 2017

Två 'nya' pass

Idag var jag på Core, eller Actic core, för andra gången i mitt liv. CXworx är inte likt det här passet alls! Jag är mer en Cx-tjej! Det var för många byten, för få repetitioner påvarje övning. Jag hann liksom inte med... två sådana, två sådana, sen nåt annat. 

Efter det 30 minuterspasset så körde jag ytterligare ett 30 min pass, nämligen bodystep express! Det var ett nytt pass ikväll, release alltså, och en teamklass! Så båda mina kollegor Pia och Therese körde. Det var kul! Full fart och fläkt från start! Step var superlänge sen jag körde! Men det var kul, jättekul! Tyvärr är det många hopp och joggsteg, men då gick jag så fort det var möjligt. Under passet kände jag inget i foten, men jag är ju rädd att den ska protestera och bli värre efter att den har utsatts för tryck. Håll tummarna! För det här vill jag köra igen. Redan på fredag är tanken...

Dagens instabild! 

116 kcal brända på core!

253 kcal brända på bodystep

Nu laddar jag för tjejmys och Grey's! 

Bara dippen och tekopparna som fattas! 





1 kommentar: