lördag 8 november 2014

Veckan

Oj, tiden springer iväg! Har visst inte skrivit här sen i söndags... 

Jag har haft mina pass tisdag och torsdag som vanligt. I måndags blev det inget bootcamp eftersom jag var på tjejkväll på restaurang Lyckan som salong Makalöst ordnade. Det var en mycket trevlig kväll! Det var kycklingspett, vitlöksbröd, och tomat med dryck till. Det var mode/hårvisning, flera bord med försäljning och lotter. Och vi fick värsta bästa goodibagen! Med dryck, prover, tidning, hårdprayer mm. Ser redan fram emot nästa gång men då vill jag inte köra..

Nu ligger jag i soffan och kollar på Masterchef USA under filten... Tidigare idag hade dottern bandyträning så jag har stått ute i kylan i 1,5 timma. Kallt!


Men inte lika kallt som i torsdags:


Vi vaknade i torsdags och då var det helt vitt ut! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar