måndag 31 mars 2014

Parträning

Dagens bootcamppass var tvådelat. Gruppen delades alltså in i två grupper. Det första vi i min grupp gjorde var: 

10 slänga tung boll i backen 
10 upphopp/uppkliv på låda
10 bröstpress i trx
5 stora jämfotahopp utomhus
20 sving med kettlebell
200 m löpning

Vi hann 4,5 varv... Sen bytte vi andra gruppen. Då var det parövningar:

50 kast och knäböj med boll
3 x 5 burpees ena, jägarvila andra
20 situps ge över boll till varandra
10 doppa boll på sidan var
3 x 5 gående planka från stående ena / andra stående planka 
3 x 10 armhävningar

Och om igen. Där hann vi bara 1,5 varv

Riktigt kul att köra två och två! Man peppar varandra och samarbetar! Det gillar jag! 

Nu ska jag packa väskan inför resan! Imorgon arbetar jag till 17.00, sen har jag tre utvecklingssamtal innan mitt pass kl 19.30! Kommer somna gott imorgon kväll! 


1 kommentar: