måndag 3 mars 2014

Ny utmaning!

Tänk vad ett litet sms kan leda till... Fick nyss ett sms från en upprörd väninna som inte lyckades visa dottern hur man står på huvudet. Jag har länge pratat om att jag vill kunna stå på huvud och händer (helst fritt utan vägg) men att jag inte vågar. Provade huvudstående på POWERyogan jag gick i höstas men vågade bara prova en gång med hjälp av instruktören. Men nu provade jag! Och jag klarade det mot en dörr! 

Jag gjorde det tre gånger. Nu är vårt mål och vår utmaning att vi ska stå på huvudet varje dag! Sen måste nästa steg, aprils utmaning, bli att stå på händer... Frågan är orkar jag? Vågar jag? Jag vill också kunna stå i brygga! Hm... - 8 kg och starkare bål skulle nog göra detta mycket lättare...



Jag var sååå trött när jag kom hem runt halv fyra då det inte blev ljust alls ute idag. Så fort byta om och ge sig ut i friska luften blev mitt botemedel mot gäsparna. Och ljudbok i öronen.. Flickan under gatan lyssnar jag på nu! 



Nu har jag pluggat in fyra låtar tills morgondagens pass. Uppvärmningen, benlåten, maglåten och stretchen kör jag imorgon från bo 89!




2 kommentarer:

  1. Heja heja Kicki!! Tillsammans är vi oslagbara :) :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Berättade för Pia idag på passet. Hon stod alltid på huvudet förr! Hon skulle hem och testa idag oxå! ❤️

      Radera