tisdag 18 mars 2014

WTF?

Det kan väl ändå inte vara så att jag börjar bli hängig bara för att jag är ledig imorgon? Hela sportlovet låg jag däckad i soffan. I morgon har jag tagit ledigt eftersom barnen har studiedag. Och vad händer? Jo, fram på eftermiddagen börjar näsan droppa, nyser och känner mig lite halvkrasslig... Alltså hallå? Det är väl inte så schysst? 

Men nu har jag haft mitt pass. Så nu får det bära eller brista. Bryta ut eller försvinna! Nu kan jag ju inte bli sjuk! Jag har ju precis påbörjat min bootcamp! Och om två veckor åker ju maken och jag med ett par till på mystripp till Belgrad! Utan barn! I fyra nätter och fem dagar. Frisk! Möta våren! Med kärleken! 


Jag är frisk och ledig imorgon! Frisk och ledig! Frisk och ledig och vilodag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar