tisdag 11 mars 2014

Busy day!!!

Jobb till kl 17.00 som varje tisdag. Men ikväll hade vi även föräldramöte mellan kl 18.00-19.00. Och sen hade jag även mitt bodypumppass mellan kl 19.30-20.30! Det nya programmet! Trodde aldrig det skulle sitta, men det gjorde det! Hela bodypumppass 89 satt som ett smäck! 

Glömde jag säga att jag mellan kl 17-18 åkte iväg för att köpa mat till barnen och åka hem med det. Maten de ville ha var Subway! Deras nya favoritsnabbmat... Sen tillbaka till skolan för att själv slänga i mig lite mat, kycklingwoksallad, innan mötet. Tur stan är liten för jag hann utan problem! 

Nu har jag äntligen hamnat i soffan.. Iklädd myskläderna jag fick på internationella kvinnodagen! ❤️ Nu blir det inte många knop gjorda mer idag... 

Imorgon är det dags att plugga in de sista tre låtarna på CXworx 14- programmet.. Men imorgon är en annan dag! God natt! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar