fredag 14 mars 2014

Sorg och glädje!

Dagen började med begravning. Min biologiska pappas fru Annie har gått bort och idag var det alltså dags för hennes begravning. Kapellet var fullt av personer som ville ta ett sista farväl. Stunden var fin men väldigt sorglig. ❤️

Efter det tog vi en snabb fika hemma hos pappa innan jag drog vidare till dagens pass, kettlebell express. En halvtimmes träning för att tömma och fylla på med ny energi. 


Idag träffade jag för första gången en Bulgarian bag. Men den lär jag nog träffa flera gånger på min kommande bootcamp... Känner redan tröttheten i axlarna. 

Innan jag gav mig hann jag med en 8 km rask promenad i solen! Nu ska jag röja av lite här hemma innan kvällens restaurangbesök med mamma och barnen! Välkommen helg! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar