söndag 30 mars 2014

Je suis un fegis!

Ja, jag är livrädd för att knäcka till nacken/ryggen/benen och vågar inte stå på huvudet utan en vägg eller dörr bakom mig... Ja suis un fegis! 


Anledningen till filten är att vi har stenar intill huset... Innan sommaren är slut ska jag stå på händer mot husgaveln. Var lite sugen idag, men min högra axel spökar lite så det är inte aktuellt. 

Har varit utomhus hela dagen! Vilken underbar helg vi haft! ☀️☀️☀️ skiner och smeker försiktigt den vintervita huden och sprider värme och energi.

Dagen började med en prommis i bästa sällskap. Christin och jag tog vår andra runda på bondebacka och hann babbla lite om ditten och datten. Härligt!


Sen väntade trädgårdsarbete! Dagen har alltså bestått av aktiv vila...


Och nu väntar en spontan grillkväll med grannarna! Kan en söndag bli bättre?






1 kommentar:

  1. Låter underbart!! Perla & jag är förkylda så det blev visst en vilodag ;-( Puss

    SvaraRadera