lördag 15 mars 2014

Fynd, storm och sol

Dagen började med shopping med mina fina barn. InterSport har tag 3 betala för 2 på alla skor fram tills imorgon. Så vi passade på! Två par goretexskor och ett par asics för 1000 kronor! De skulle ha kostar 2300 kr! I like it!!!!


Sen bar det iväg ut i dungen! Tre varv efter att ha laddat med en chokladbiskvi! Men det kändes bra! Lite fortare för varje gång tar jag mig runt, runt, runt. Var lite orolig för att stigen skulle vara täckt av kvistar och träd efter stormen i natt och i morse men det var bara en gren på stigen som kunde springas förbi. Så i solsken och lite blåst njöt jag faktiskt idag!



Och sen vände jag uppochner på mig som vanligt! 


Känner av lite härlig träningsvärk i armarna och axlarna sedan passet igår! Härligt! Det lär nog bli mer av den varan när bootcampen drar igång på måndag! 





2 kommentarer:

  1. Grym du är!! Stå på huvet är ju en bit av en kaka för dig nu �� Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, huvudstående är kul. Men svårt... Frågan är om jag någonsin kommer våga stå på händer... Men det är mitt mål!

      Radera