lördag 1 mars 2014

Köttat bodypump!

Dagens planerade premiärlöp ställdes in för att istället vikariera på förmiddagens bodypumpklass. Visst rent krasst skulle jag kunna ge mig ut nu några få kilometer bara för att! Men, jag väljer att avstå eftersom det är både cx och bp på schemat imorgon. Dessutom är bägge klasserna nya (ger träningsvärk) och vi får säkert öva extra på nya övningar...

Det kändes riktigt kul att köra idag igen! Kanske är det så att jag bara behövde ett vecka HELT utan träning, tittandes på träning (OS) för att få tillbaka längtan och suget? Jag ropar inte hej än, men den här veckan har träningen varit kul! Hittills har jag kört två bp och två cx. Och imorgon blir det ett pass till av varje! Grymt nöjd med veckan trots att den inte riktigt blev som planerad. 


Uppladdningen innan passet! Energibröd från bästa bageriet till frukost. Det blir samma uppladdning imorgon! 


Nu ska jag strax fixa lunch och sedan tjuvtitta på releaserna! ❤❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar