lördag 22 mars 2014

Stilla...

Känns som om jag inte har rört på mig sedan i tisdags. Och det har jag ju heller inte gjort... Onsdag var planerad vilodag, men då blev jag förkyld och hostig... Fick tyvärr stå över bootcampen i torsdags och tvingades vickade bort mitt fredagspass... Imorse blev det en långsam promenad på 30 min för att komma ut i friska luften och känna att jag inte bara sitter stilla...

Bortbjudna igår kväll på 12-årskalas och ikväll är vi bortbjudna på grannyra! Mycket trevligt och väl till pass när jag känner mig halvbra - att slippa stå och slava i köket!!! :-)

Fixade naglarna idag på förmiddagen! Ljusrosa och fina i nytt material som vi hoppas håller lite bättre...


Och sen fick barnen åka gokart! Sonen var på kalas för två veckor sedan i gokarthallen och blev frälst direkt! Idag fick han med syrran och de körde några varv på droppin-tiden. 9 min 240 kr! 


Lyckan var total! Rädd för att det lär bli fler vändor dit...

Imorgon blir det också stilla och en promenad. På måndag ska jag vara frisk för boitcsmp igen! Så det så. Punkt slut.


2 kommentarer: