onsdag 12 mars 2014

Svart på vitt!

Ja, på måndag smäller det alltså... Vägning och mätning innan vi drar igång. Ska bli skitkul, men samtidigt är det lite scary! 


Men jag vill såå gärna få se lite resultat! Chocka kroppen med annan träning som gör att den ökar på förbränningen och släpper ifrån sig några kilo! Min kropp vill gärna inte det. Släppa taget om någont. 

Min kropp håller gärna kvar bebisarna så länge i magen att de knappt kommer ut (15 dagar över tiden och 5090 gram), blod vid blodprov (tar evigheter för dem att fylla ett rör) och mina kilo av dallrande fett.... 

Så efter att ha klivit utanför 'the box' och anmält mig till en åtta veckors kurs med pepp, tester, personligt kostsamtal och som utlovar träningsvärk och många skratt hoppas jag på en förändring. På söndag tar jag före-kort och om åtta veckor efter-kort! Bring it on! I'm ready!
#nujäklarkampanj


Mina kommande veckor:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar