torsdag 6 mars 2014

Yes!

Idag blev det då äntligen av! Jag snörade på mig mina vita asics och gav mig ut på årets (vinterns!) första löprunda! Eller jag menar joggrunda! Eller lufsarunda? Ja fort gick det ju inte, det är ett som är säkert, men det gör det ju aldrig på den smala ojämna stigen i min lilla dunge...

Tre varv ( plus dit och hem) gav iallafall 4,6 km och trettio minuter flås! Ser dock lite konstigt ut på bilden... Det var exakt samma runda tre gånger.. Hm... 


Som ni ser, fort går det inte där inne! Men glad och nöjd var jag ändå!



Det kanske inte dyns på bilden, men det håller på att röjas en hel del! Men själva stigen är ganska ren trots allt. Självklart är alla rötter, stenar och andra ojämnheter kvar, men riset efter alla träd mm ligger på sidorna av stigen.

När jag kom hem körde jag några vändor tabata för biceps och triceps och avslutade sedan upp-och-ner!


Nu reser jag mig ur soffan mer idag. Helt slut! Imorgon är det fredag - hallelulia! ❤️




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar